Serwis

KOMO Sp. z o.o. od początku swojej działalności przykłada wszelkich starań by świadczone przez nas usługi były na najwyższym poziomie. W toku wieloletniej działalności analizowaliśmy wnikliwie zarówno produkty jak i stosowane technologie, eliminując stopniowo te, które okazały się być awaryjne.

Dysponujemy wieloletnim praktycznym doświadczeniem, dzięki któremu potrafimy ustalać przyczyny problemów technicznych, dotyczących prawidłowego funkcjonowania kominków oraz skutecznie je rozwiązywać.

Poza serwisem gwarancyjnym, którym objęte są produkty wprowadzone na rynek polski przez naszą spółkę świadczymy także usługi z zakresu serwisu pogwarancyjnego, do których należą m.in.;

  • wymiana uszczelek i regulacja mechanizmu domykania drzwi
  • wymiana ruchomych elementów wkładu kominkowego, mających kontakt z ogniem które w miarę użytkowania ulegają stopniowemu zużyciu
  • renowacja wkładów kominkowych
  • przegląd instalacji.

Po zgłoszeniu zapotrzebowania na usługę serwisową na miejsce instalacji przyjeżdża nasz pracownik, który analizuje stan faktyczny. Po dokonaniu oględzin i uzgodnieniu z klientem zalecanych działań przystępuje do prac serwisowych. W bardziej skomplikowanych przypadkach przekazuje on swoje ustalenia do Działu Usług KOMO Sp. z o.o., który opracowuje kompleksowy plan działania, przedstawia kosztorys, a następnie przygotowuje materiały niezbędne do wykonania usługi oraz uzgadnia termin przyjazdu fachowca.

Informacja o polityce przetwarzania danych osobowych

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij tutaj. Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.