Szkolenia dla działu usług – „Norma usług KOMO” - Salony kominkowe KOMO ... ciepło w dobrym stylu! Home / Firmowe / Szkolenia dla działu usług – „Norma usług KOMO”

Szkolenia dla działu usług – „Norma usług KOMO”

Od stycznia 2006 roku, w każdy trzeci poniedziałek miesiąca, w godzinach 7.00 – 10.00, odbywają się szkolenia wewnętrzne dla pracowników pionu usług, tj. dla pracowników nadzoru, projektantów, kierowników produkcji, brygadzistów, kamieniarzy i pomocników budowlanych.

Głównym celem szkoleń jest doskonalenie techniki budowy i montażu kominków oraz pieców kominkowych, doskonalenie systemu zarządzania jakością, zapoznawanie się pracowników działu usług z wewnętrzną „Normą usług KOMO”, dotyczącą realizacji usług dla klientów-inwestorów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Podczas comiesięcznych szkoleń omawiane są także bieżące osiągnięcia oraz pojawiające się problemy. Pracownicy pionu usług zapoznają się z nowymi technologiami, materiałami i wyrobami wprowadzanymi do obrotu na terenie Polski.

error: Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, prosimy o kontakt.